2.7.2013

Lupaa itsellesi eli Kuinka selkärankani ei katkennutkaan houkutusten äärellä

Maailma on täynnä houkutuksia meille heikoille ihmisille. Lempijäätelö on tarjouksessa. Linkkien klikkailu voittaa imuroinnin. Ja jotkut meistä ovat erityisen heikkoja tavaroiden hankkimiseen. Entisiäkin on, mutta pakko vain hankkia lisää.Vaikka kotona vakaasti suunnittelisi olevansa sortumatta, siinä juuri houkutuksen äärellä voi olla hyvin vaikeaa vastustaa mielihaluaan.

On siis valmistauduttava henkiseen taisteluun jo etukäteen.

Haluatko todella olla hankkimatta enää yhtään muumimukia tai tunikaa?

Aukaise tekemäni sivu Lupaan itselleni olla ostamatta.

Valitse itsellesi sopiva kortti tai useampikin. Täytä siihen oma heikko kohtasi, vaikkapa “Minulla on jo tarpeeksi tunikoita”. Sano se ääneen useaan kertaan. “Minulla on jo tarpeeksi tunikoita.” “Minulla on tarpeeksi tunikoita, ne riittävät minulle.”

Ota kortti mukaan lompakkoosi tai taskuusi. Kun joudut tilanteeseen, jossa sinun tekisi mieli ostaa ihana tunika, katso ensin korttia ja lue se ääneen. “Minulla on jo tarpeeksi tunikoita.” Lue korttia niin monta kertaa, ettei sinun tee mieli enää ostaa uutta tunikaa.

Myöhemmin et enää tarvitse kortteja, mutta alussa lupauksesi kirjoittaminen ja lukeminen on tarpeen. Joka kerta kun sanot lupauksen ääneen, se vahvistuu ja uskot siihen syvemmin ja syvemmin.

Tee itsellesi oma tahdonvoimakortti jo tänään!


Jos tykkäsit tästä, jaa blogikirjoitus myös ystävillesi!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kerro omista ajatuksistasi ja kokemuksistasi!